Hoe plaats ik een bestelling?
Dit gaat erg makkelijk. Klik op het product dat je wil bestellen, en selecteer vervolgens je maat en het benodigde aantal. Voor kussenslopen hoef je geen maat te selecteren. Je zal zien dat de producten worden toegevoegd aan het winkelwagentje. Als je op het winkelwagentje of op afrekenen drukt kom je op de afrekenpagina, waarna je de laatste stappen van de bestelprocedure doorloopt.
Als er onverhoopt een product uitverkocht is zal dat duidelijk zichtbaar zijn.
Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg?
Mocht je een foutmelding krijgen tijdens het afrekenen kan je het best terugkeren naar onze startpagina. Zo kun je gemakkelijk opnieuw beginnen met het selecteren van je favoriete product. Mocht je tijdens de foutmelding al bezig zijn met afrekenen, controleer dan wel bankrekening of er niet al iets is afgeschreven.
Mocht het een foutmelding betreffen die na het terugkeren nog steeds optreedt is het handig om contact op te nemen met de klantenservice.
Waar kan ik de status van mijn bestelling terugvinden?
Na het afronden van je bestelling krijg je van ons eerst een bevestigingsmail met daarin een samenvatting en de huidige status. Wanneer je bestelling verzonden gaat worden krijg je van ons weer een email met een Track&Trace code toegestuurd waarmee je het pakket kan volgen. Deze code wordt beschikbaar op het moment dat het pakket bij ons weg gaat, dus na het bestellen kan het wel even duren.
Heb je een account aangemaakt op onze website kan je daar natuurlijk ten alle tijde alles terugvinden aangaande je bestellingen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je kan je bestelling via de Track&Trace code die wij je toesturen na het verzenden van het pakket volgen, of via het statusoverzicht van je bestellingen in je account op onze website.
Bestelling wijzigen:
Foutje gemaakt; kan ik nog wijzigen?
Uiteraard. In het ongelukkige geval dat je net het verkeerde product hebt besteld kan je ons gewoon bellen. We lossen het dan meteen voor je op. Mailen kan ook, maar houdt er rekening mee dat er dan iets meer tijd overheen gaat.
Tot wanneer kan een bestelling gewijzigd worden?
Wanneer je al betaald hebt is het erg lastig om nog een wijziging aan te brengen. Natuurlijk kan je dan even bellen om te kijken wat we nog voor je kunnen regelen! Mocht het te laat zijn en is de bestelling al onderweg kan je binnen 30 dagen kosteloos retourneren.
Bestellen vanuit buitenland:
Kan ik ook bestellen als ik in het buitenland woon?
Vooralsnog richten wij ons voornamelijk op Nederland. Maar als je in het buitenland woont en je graag iets bij ons wil bestellen kan je natuurlijk contact met ons opnemen!
Verzendkosten:
Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Niet altijd. Bestellingen vanaf €50 worden kosteloos bij je thuis afgegeven. Onder dit bedrag worden de verzendkosten aan je winkelwagentje toegevoegd. Deze zijn 6,95 euro.
Levering:
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Wanneer je niet thuis bent zal de bezorger eerst kijken of het pakket bij de buren afgegeven kan worden. Als dit niet lukt kan je een nieuw bezorgmoment afspreken met de bezorger.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dat kan. Bij het invullen van je gegevens tijdens het plaatsen van een bestelling heb je de mogelijkheid om het bezorgadres in te vullen dat jij wil. Je factuur wordt per e-mail verzonden.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer je vóór 16:00 een bestelling plaatst wordt deze de volgende dag bij je bezorgt. Een bezorgmoment of -tijd kan je ook met ons afstemmen.
Kan ik ook op feestdagen of in het weekend bestellen?
Dat kan zeker. De verwerking van je order zal echter pas gebeuren op de eerstvolgende werkdag wanneer wij weer aan het werk zijn.